UZUPEŁNIENIE TREŚCI AKTU STANU CYWILNEGO
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Podanie.
2. Do wglądu: dowód osobisty.
OPŁATY:39 zł – opłata skarbowa
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:Urząd Stanu Cywilnego, pokój 507, II piętro, Telefon: /52/ 397 18 00 wew. 34. 56. 30.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: Urząd Stanu Cywilnego w Chojnicach.
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:Do jednego miesiąca.
PODSTAWA PRAWNA:
1. Ustawa z dnia 28 listopada 2014r. - prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. 2014.1741).
2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. O opłacie skarbowej (Dz. U. 2014.1628-j.t.).
3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013.267-j.t.)